23:E SEPTEMBER

God morgon till er. Hoppas ni mår bra. Här mår vi toppen och har sovit gott.
Vad gjorde vi igår då ? Ja vi åt...



..och åt....



..och åt..



Och efter det var vi så propp mätta så vi sov så här..Mannen hade lite problem o komma in i babysittern men det gick bra till slut.



Resten av dagen försökte jag flytta möbler och jaga barn.
På kvällen hittade jag fina överraskningar i min säng : bröd, joghurt och pennor. Vilken omtänksam unge jag har som vill att mamma ska bli fin med joghurtssmörjan på kroppen och tatuera sig med färgpennor och samtidigt äta sig mätt med bröd. Tack Jessica, tack.
  Idag ska jag  gå till läkaren och kolla upp min verktygslåda. Jag har  ju varit dålig sedan jag fick Tessy och fick nu komma äntligen till en läkare så vi får se vad hon säger. Jag måste ju bli frisk om jag ska föda mina 15 barn. Den bilologiska klockan tickar ju..
 Trevlig onsdag till er.
  Kram Kadri
 
Jag och fotbollsspelarn

Dom tackar nog hjärtligast :)

mindy

Söt bild på lil lillen i babysittern :)

attis

Halloj vännen. visst är det trevligt med överraskningar i sängen fniss Hoppas det går bra hos läkaren. Ha en bra dag.

Kram

Lotta

Sv: Vad härligt att höra vännen. :)

Jo tack det går jättebra. Har varit rökfri nu i 34 dagar. :)

Kram

Josefine- mamma till Olivia

Ser skönt ut i babysittern :D



Hoppas det går bra hos doktorn!