25:E SEPTEMBER / LÖNINGEN

God morgon till er... Nej, jag skojar bara. I dag är det löning. Det blev inte så mycket i lön som vi hade hoppats så jag får jobba lite mera den här månaden så att mannen inte ska svälta i hjäl. Och det vill vi väl inte ? Vad vore han utan sin ölmage ? En gummibjörn som har tappat luften....
 I dag har vi försökt o städa men insåg snabbt att det är ingen idee för dammrotterna reservdelar sig själva. 
   De här två prinsessorna försökte o jaga små dammrottbebisar.


 
Sen bakade jag en kaka. Visste ni att man  kan dö  om man inte äter minst en bulle varje dag ?
Jag kommer o leva minst 200 år till...



Eftermidag åkte vi till Kumla för att hämta ut mina paket och åkte efter det till Marieberg. Vi tog en snabbrunda och köpte mat på COOP. Jessica tog hand om butiksstädningen och jag fick tillbaka Tessys vänstra sko. Lyckorysningar..
Hemvägen hoppade jag in på Toys och fyndade nya kläder för förspel..



Nej, jag skojar bara.Fast vi köpte kostymer för jag har tänkt o ha en fest i slutet av oktober. Vem vill komma ?
 Väl hemma tittade vi på Joan Falks nya film och på Idol. Barnen har badat, busat och tagit över hela huset med leksaker.
Nu blir det kaffe och Anka på TV.



Det här är äkta kärlek. Watch out MANNEN.'

 Håppas ni har fått en fin fredag och att ni har inte slösat bort alla pengar. Tyvär är det 29 dagar kvar till nästa löningen.

 I morgon är det loppis dag och jag ska FYNDA.
 Fredagskramar till er
    Kadri

ps
hennes frukost behandlingarna är helt i min smak
mannen
tarja

svar: Visst var det fin bild på mig :D

Vad bra att du har städhjälp. Sådant är tydligen bannlyst här...

jjessicab

Duktiga tjejerna är som hjälper till hemma! :) Själv är jag ärligt talat inte så bra på att dammsuga - man växer väl ifrån sin talang...



Hoppas du haft en bra fredag, det har då jag :)

Helgkramar! :)

Josefine- mamma till Olivia

Härligt med städhjälp hemma :D