3:E SEPTEMBER

God morgon till er. Födelsedags firande blev lungt. Inga baksmällor här inte.
 Näsan rinner fortfarande och mannen är genomförkyld och det ska TYCKAS SYND OM HONOM minst en gång i timmen.
 Mannen fick frukost i soffan. Vad snäll jag är. Inte får jag sån där service när jag är sjuk. Men så är jag ju KVINNA och vi har inte rätt o vara sjuka.
 Snart ska vi till tandläkare för Carmen Ly har en tid kvart över nio. Får se hur det går. Hon är nästan lika räd för tandläkar monstret som jag.
  Hoppas eran morgon har gått bra.
KRAM KADRI

JESSICA äter frukost och dricker FAFFE i går i nattlinne och i inglasad altan. I bland får hon för sig konstiga ideer.'



Nojs

den säsonen jag ser nu ladddar vi ner, men den säsonen börjar på tv nu på tisdag, så det är bara att vara bänkad vid soffan då½!