56% KISSAR I POOLEN

Enligt aftonbladets undersökning kissar 56 % av läsare i simbassängen. Och vad har jag sagt ? Jag badar aldrig i bassängen så jag är helt oskyldig. Jag kan inte ens tänka tanken o bada bland andras kiss utan o börja klia i hela kroppen.
 Men det finns ju människor som tycker att det är erotiskt när någon kissar på de så kanske de njuter av det inte vet jag.
 Att ett litet barn kan ha en olycka och kissa medans man badar kan man väl förstå, men de svarar ju knappast i aftonbladets undersökningen. Så det är ju vuxna människor som gör det. Hur har man tänkt då ? Vad kan vara anledningen att man måste kissa i vatten bland folk och sen bada i det. Kanske en ny skönhetsknep ? I så fall får jag bli fyl för evigt.
 Det är kanske du som gör det ? Kanske din kollega i fina gucci dräkten ?
Och har man behov o  kissa  i bassängen har man kanske behov o göra   annat konstigt ?
 Jag ryser i alla fall. Jag som satt precis o åt frukost.
 Vad tycker ni ? Är det OK o kissa i poolen ? Har ni gjort det någon gång ?

*tingeling*

God morgon i stugan! Nämen fy... att små babysar gör det är ju en sakt, men för tusan vuxet folk hur i hela friden tänker dom???? ryser :) Ha en fin fin dag :)

emma

hehe okej! Då får ja se till att göra de ler:)

Anki

Nej aldrig, badar inte i bassänger. Läste det oxå och fy så äckligt säger jag, urch och fy



Kram

Rebecca

Det låter inte så mysigt :O