7:E SEPTEMBER

God morgon. I går hade vi så mycket o göra så jag hann inte o blogga. Men ni överlevde säkert.
Först byggde vi lekstuga och sen åkte vi tll Marieberg för att köpa en luftvärmepump på JULA. de har REA på såna tills 8 september. Så nu ska vi få varmt i nybygget.
 Väl hemma fick vi besök av Jennie och lite senare kom Veronica. Vi åt lyxiga midagen. Falukorvsmackor. Vad jag bjuder till. Men så blir det när man får oväntade gäster. Klockan nio hade vi kastat ut den sista av gästerna och jag kunde börja städa `´råttbyren`` . Jessica ville ju hjälpa till o tömma byren av spån. Hon hade bara missförstått det hela. I stället att kasta smutsiga spånet i plastpåsen tyckte hon det var roligt o smaka på hamsterbajs blandad med spån. Jag han ju stoppa henne innan hon svalde det, men då kom hon på att det var lika bra o stoppa det i örat..
 Byren städat o klar fick jag  börja med medicinlådan och sen tvätt och till slut fick jag en stund över för att jobba. Jag var sist i säng som vanligt och vaknade med nackspärr. Glad måndag !
Hoppas ni har haft en rolig helg och fått lite tid över för mys.

Önskar er en trevlig måndag och bjuder på en söt bild på Tessy.




emma

Tack, ¨så mycket, men vi ska göra om det. Vi ska måla Regnbågen där som vi hade tänkt från börjna, så ska vi ha mumin och snusmumrik nere i kanten på en sten som står och kollar på regnbågen, om det nu kommer se fint ut:P



Hur har eran helg varit?

Vilken otroligt söt bild på lilla tessy, i sin fina overall :)

Lise-Lotte

Vilken gullig bild...