8:E SEPTEMBER

Ja visst är det september, men vad gör jag ? Jag skriver överall augusti. Ja vissa av oss ligger lite efter ... Men jag ska förbättra mig. Någon som har en hjärna över ?
 I natt fick jag springa ront o bära barn som inte vill sova och tvättmaskiner som började blinka o pipa. Men hur ska man annars stanna ung  för evigt ? Ja, man springer maraton på nätterna så klart.
 I dag blir det en vanlig dag med jobb, barnen och huset. Mannen ska jobba tills torsdag och vi alla vet vad det betyder... ÄR KATTEN BORTA DANSAR RÅTTORNA PÅ BORDET..
I klarspråk ska vi mysa på soffan o stoppa i oss massa onyttigt. Nej, jag skojar älskling. VI SKA STÄDA HELA DAGARNA...

SÅ KAN MAN OCKSÅ SOMNA

biggan

härlig ställning, hihi. ja nu kan ni dansa på bordet tills han kommer hem kram biggan

Anki

Vilken liten sötis och vilka korkskruvar



Kram

attis

Så gosigt det ser ut. Glass är ju oxå gott. Nån hjärna över har jag inte. Tror jag skulle behöva låna en själv. ha det bäst.

Kram

jjessicab

Sv: Haha okej, jag kommer också försent ganska så ofta faktiskt.



Nja, jag är barnvakt till Myra-Li då och då, annars är jag mest bara och hälsar på dom och busar med dom :)

Anonym

sv: det är det absolut !

Egoinas mamma

Att städa kan vara okej när man känner för det och efteråt känner man sig nyttig och det doftar gott, enda fram till det blir stökigt igen.. :D

Miiqa - jag överlevde min barndom

Vilken inspirerande bild, jag funderar på att inta samma ställning!

tarja

Men åh, så sött... har hon städat så hårt :D?

Lise-Lotte

Det är Lady och Lufsen här och Pippi hos farmor som gäller