ALLA BORTA

Jessica och jag i köket

JAG: Vill du ha mat ?
JESSICA skakar på huvudet: NEJ !
JAG:Vill du inte ha någon mat alls ?
JESSICA skakar på huvudet :NEJ !
JAG: Ska jag äta mat ensam då ?
JESSICA: NEJ!
JAG: Neheh ska vi inte ha någon mat alls då ?
JESSICA skakar så mycket på huvudet så den ramlar nästan av: NEEEEEEEEJ !
JAG: Men man måste väl ha mat Jessica ?
JESSICA: Tessy mat.
JAG: Så du tycker att det är bara Tessy som ska ha mat ?
JESSICA : Alla borta
JAG: Vem som är borta ?
JESSICA: Tessy mat. ALLA borta.

OK Tessy ska ha mat och vi alla ska försvinna. Bra att Jessica vet hur vi ska ha det.
Malin - Hockeyfruga

hahahahahaha vill ju inte vara ensam om att plågas hihi har lyckats stå emot än så länge hih! du får köra på välling hela veckan hihi ;D hahha bestämd en ;D Kram

Egoinas mamma

HAHAHA! Hungrig? Eller har det rättat till sig? :D

vesna.blogg.se

gulligt =P



kamera stativ :D

jennifer

sv: =D



KRAMAR

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha :)

Miss Dramaqueen

hahahaha, det är bra att någon håller ordning på torpet!