DAGENS HOROSKOP

DAGENS: NÅGRA GÖR EN AFFÄRSRESA.DET BLIR EN POSITIV DAG I JOBBET ALLA VILL SAMARBETA. FÖRVERKLIGA EN DRÖM.

Affärsresan tar mig till tvättstugan till 10 meter höga tvättberget. Jag får både motion o klättra över berget och trevlig utsikt när berget har försvunnit. Två upplevelser i priset av ett.
Positiv dag på jobbet ?? Mannen är sjuk och kommer hem nu för att jag ska tycka synd om honom. En sjuk man likar med döden. SÅ SYND OM HONOM. SÅ SYND.
Att förverkliga en dröm. Kanske en overklig dröm ? Idag ska jag ha tusen läsare.. hahaha

vesna

tack söt :) hur mår du då ?

Caroline Andersson

taack ;D

vesna

GRAAAAAAAAATTTIIISSS :D

tesz

Sv: okej :) i helgen så har jag varit på tatueringsmässa o så :)

Emma

Jo, barnmorskan sa också det till mig igår att nästa gång jag inte känner bebisen så kan m,an "buffa" på magen eller dricka iskallt vatten så brukar de röra sig, men honsa att hon ja inte känner bebisen på en hel dag så ska man ta kontakt med förlossning "ifall" de är något med den lille.



Så de får ja göra nästa gång, när nu jag vet hur jag ska göra.



Jo barn lär sig tidigt att jävlas med deras mammor ler



Hur går det med Carmen ly och skolan? Allt funkar bra hittils?

Anki

Attis är en bloggvän och kikade in hos henne i dag och såg att du fyllde år, har aldrig besökt din blogg, men GRATTIS säger jag och LOVAR o LOVAR att titta in till din blogg ofta,hhahaahahah, fin blogg du har



Har en fortsatt bra dag och hoppas du blir uppvaktad



Gun

Å, är din man sjuk. Stackars...dig, haha!

Alexandra

sv: vsg:)

Egoinas mamma

TUSEN läsare? Vem är jag i ordningen? hehe. Jag har faktisk haft så många några gånger, men det är inte mitt fel, det är dotterns. Men de försvinner och tillbaks har jag MINA besökare och de är hur goa som helst, precis såna besökare jag vill ha! :D

sandra

hihi vad bra att du tycker det :D

sandra

Hihii ja, step är verkligen jätte roligt! :)