Den perfekta födelsedagspresenten

Jag fyller ju år som ni vet och MANNEN har hittat den perfekta födelsedags presenten på blocket. HÄR(kolla annons rubriken). Det var ju inte något jag hade tänkt mig. En motorsåg skulle väl passat bättre. Skulle i alla fall kunnat o använda det på honom.
tarja

Hahahaha... vad snäll han e din man. Förresten jag har glömt att nämna det... du och Carmen Ly är väldigt lika!

jennifer

jaa det tyckte jag också , men ändå hemsk!!



Hah vilken födelsedags present ^^

Egoinas mamma

HAHAHA! Presentere är inte mannens stärka sida!

GRATTIS!!

attis

Bara fram med motorsågen fniss. typiskt karlar eller?

Kramen

syren

Gratis på födelsedagen! kram

Mia

Hahaha!Vad snällt av honom. Hoppas dagen varit toppen.Kram

anna

Stort grattis på din födelsedag, vilken kul blogg du har, jag hittade hit via Attis!

carrolina

sv; jag har redan anmält mig ju :D