DEN STORA SORGEN

Hur ska jag komma över den stora sorgen ? Jag har gråtit, skrikit och kastat saker och sen gråtit igen. Jag har gått igenom alla sorgens faser flera gånger om. Vart ska jag ta mig till ? Hur ska jag få tillbaka den borttappade stöveln? Hur ska jag någonsin komma över förlusten av den vänstra skon? Både ekonomiska och kännslomässiga förlusten är enorm.Jag tror inte att jag någonsin kommer och glömma den vänstra skon som ligger någonstans mellan coops hyllor och gömmer sig. Hoppas att lilla Tessy inte har tagit skada av den enorma förlosten för det har jag.

PS.
Hon talar om en sko för gösse namn. Vad händer om en dammråotta dör ?Törs inte ens tänka tanken.
MANNEN
Buttersmurfen

Haha, bra där! :D

Miss Dramaqueen

Jag tror det bästa vi kan göra är att köpa ett sånt där terrarrium till dammråttorna!=)

maria

hahaaa

Veronica Löfling

Oj oj så jobbigt för dig .Hoppas du kommer över sorgen fort kanske kan hitta en likadan på loppis!

Hoppas allt är bra med er annars.Kommer förbi nån dag.Kram Veronica

kadri

Sv. TILL VERONICA.

Vi mår bra. Hoppas att det går bra med bebisen.

Anki

Ojdå, men kan inte låta bli att skratta åt gubbens kommentar



Kram