EN BLOGG JAG MÅSTE REKOMENDERA:EGOINAS MAMMA

Hittade detta blogg några veckor sedan. Tyckte att den var mycket läsvärd och framför allt rolig. I mitt tragiska liv behövs det humor och i hennes blogg finns det massor av det goda.
Der roliga är  att hon svarar också på kommentarer. Jag förstår inte hur hon hinner. Det är inte alla storbloggare som gör det.
Hon verkar vara en glad o positiv människa och bjuder dessutom ofta på sig själv.
VARNING för farliga skrattatacker och beroendefrakalande innehåll.
Hennes blogg heter Egoinas riktiga mamma och den hittar du HÄR.
Egoinas mamma

Nämen vad gullig du är!! Hehe, jag lägger ner en hel del tid på att återbesöka, men så länge jag kan och hinner kommer jag att göra det. Nu i veckan blir det ett par dagar jag får besök från Norge och då blir det tyst från min sida.. Vad roligt detta var! (Men du..säg det inte till någon, men jag är inte så stor. Kanske lite granne, men inte så mycket. I förhållande till dottern är jag väldigt liten, men där hämnas jag med tjat och vara allmänt pinsam morsa! :D) KRAM

Miiqa - jag överlevde min barndom

Ett mycket bra val av bloggare, Egoinas mamma är helt FANTASTISK! Fattar inte hur hon hinner, men hon kanske har gott om tid i källaren..? ^^

thakock

hih, ja de var en underhållande blogg de =)

Lina

SV: Det är en gammal komiker som kallades det, och om vi säger som såhär så var det ingen komplimang att han sa så ;) Förhoppningsvis var det 100% skämt ;)

Egoinas mamma

Du ett litet tips. Har du registrerat din blogg hos Knuff? Om du ser inne på min blogg så finns det en ruta på vänster sida, när du länkar till mig eller andra som har en sån ruta så dyker ditt blogg-namn upp där. Ett bra sätt att synas lite extra. Klicka längst ner "ge din blogg en Knuff" så får du mer info. Om du gör det kan det ta ungefär ett halvt dygn innan DETTA inlägget synas. God natt! :D

emma

Gud, så gott de där lät:)