EN MANFRI DAG

I dag har jag haft mannfritt hela dagen. Jipiii......
Carmen Ly har varit i skolan och jag, Tessy o Jessica har lekt, busat, mysat och stökat till huset. Mannen är fortfarande och slavar i hop  pengar till oss. Medans jag , latmasken, gör ingen nytta. Hahaha... så ska det vara. Eller hur ?
 Nu är vi mätta o glada efter maten och Jessicas ögon håller på o falla i hon fast hon kämpar emot hur mycket hon orkar.
 Jag har försökt o ta några bilder på Tessy, men hon vill ju ta kameran.
Så konstverket blev så här... 







Är man vacker så är man.
Ska nu få Jessica i säng. Vi kanske hörs lite senare

Kram Kadri
jjessicab

Nja, hm.. Hur ska jag förklara? Det är väl vanligt ljust på dagen antar jag och vanligt mörkt på natten :) - Jag tror att det bara blir tidigare mörkt här i Kiruna, men jag vet inte :P



Sv: Hihi, kul att du tyckte de :P

Sara

Sv: jag vet ente riktigt om jag ska vara ärlig:S Vilka kära bilder:D

maria

Gullungen!