ENGELSKA MÄRKET NEXT NYA SORTIMENT

Jag älskar NEXT  barnkläder o skor. Världens vackraste barnrum och annat fint till hemmet.
Deras damkläder, smycken och skor är billiga och av bra kvalite.
Jag har handlat en del på ebay förr och kar alltid varit nöjd. Barnkläder är ju så gulliga .
Det är bara gå in på deras hemsida och njuta av vackra saker och vill man beställa då kan man beställa det mesta till Sverige.
Em

Jag handlade mycket på Next när jag bodde i Skottland, de har mycket fint! :)

Sandra - Piffad

Söta barn du har! :D



sv: Tack för att du röstade! :)

emma härnqvist/perfektion

hehe ja den är riktigt fulsnygg. förstår inte riktigt vart vi har fått den ifrån för den skär sig lite mot resten av inredningen här ;)

emma

Ni är alltid aktiva i din familj och hittar på sådana mysiga familje aktiviteter:) Vad hittade du för fint på loppisen denna helg och IKEA? DE blev ingen god mc dolnas amt för barnen nu när ni va på utflykt och handlade:P?



I helgen har ja mest tagit lungt och sen målat mycket i barnrummet, jag vill ju verkligen bli färdig..men jag får lätt ont i fötterna o trött i ryggen..



kram

emma

Ni är alltid aktiva i din familj och hittar på sådana mysiga familje aktiviteter:) Vad hittade du för fint på loppisen denna helg och IKEA? DE blev ingen god mc dolnas amt för barnen nu när ni va på utflykt och handlade:P?



I helgen har ja mest tagit lungt och sen målat mycket i barnrummet, jag vill ju verkligen bli färdig..men jag får lätt ont i fötterna o trött i ryggen..



kram

emma

Ni är alltid aktiva i din familj och hittar på sådana mysiga familje aktiviteter:) Vad hittade du för fint på loppisen denna helg och IKEA? DE blev ingen god mc dolnas amt för barnen nu när ni va på utflykt och handlade:P?



I helgen har ja mest tagit lungt och sen målat mycket i barnrummet, jag vill ju verkligen bli färdig..men jag får lätt ont i fötterna o trött i ryggen..



kram

Egoinas mamma

Videoklipp:

Du registrerar dig på youtube, sen lägger du in ditt videoklipp där. När du har gjort det får du en kod som du kan klistra in (html-kod). När du gör själva inlägget ser du inte videoklippet, men när du förhandsgranskar kommer det fram. Fråga på om du vill. :D

Egoinas mamma

Sv: När du tittar på videon (åtminstone när du är registrerad och inloggad) så finns en bäddkod på höger sida som du kopierar och lägger in som html.kod. :D