FÖRRA HELGENS LOPPISFYNDER

Jag kom ju på att jag har inte ens visat upp fynderna från förra veckans loppisrunda. Att jag tråkar ut er med mina fynder... Kan ni förlåta mig ?
Bilderna blev lite mörka för det var så mörkt på kvällen.

STÖVLAR, VIKING, 40 KR
SKOR, NIKE, 35 KR
STÖVLAR, H & M, 20 KR




KUNDVAGN, 10 KR
CD SPELARE, 10 KR- MANNEN HAR REDAN HUNNIT O TRÖTTNA PÅ DEN



SUNE SPEL, 40 KR
PÅSK PYSSEL, 15 KR



BODY, KAPPHL, 10 KR
TRÖJA, HELLO KITTY, H &M, 10 KR



JÄTTE SILVERBRICKA SOM MÅSTE FIXAS, 10 KR- NÅGON SOM VER ETT BRA RENGÖRINGSMEDEL ?
FINA GAMMLA TALLRIKAR,, 24 DELAR, 150 KR FÖR ALLA
STOR VIT FAT , 20 KR





NY KLÄNNING, B-YOUNG, 50 KR



BÄLTE, KAPPHL, 20  KR



LINNE, INDISKA, 20 KR



JACKA , 10 KR



KANIN I VÄSKA, 15 KR
EN FILT TILL DOCKAN, BARA 1 KR



SÅ DÄR BLEV DET FYNDAT FÖRRA HELGEN
TAKAI

svar;

åh, spännande att du gillar den! :D <3

Egoinas mamma

Sv: "Att hänga läpp" är ett uttryck för att man är trumpen, men sen har kvinnan två andra läppar... ;D

Förvirrade Morsan

yes, H&M it is=) undrar vad som gör den så speciell ;D

vesna.blogg.se

cutestuff =)

thakock

sv: Tradigt att du inte mått så bra! Men ni hade kanske kul annars?



tack, Jo, folk är verkligen galna! Men jag vill gärna göra om det för man hittade så mkt fint! =D

Stackars Jessica!



Ne, har inte märkt något. Kan se allas bilder. Det ända var att de tog lång tid och lägga upp bilderna.

Malin - Hockeyfruga

han tackar! vilka härliga fynd!!:)

mammagladh

Vilka fina fynd. Härligt med begagnade skor som ser ut som nya :-)

emma

Jo , tyvärr!

Har du fem katter som springer som galningar i lägenheten och väsnas så är de ganska lätt att man blir stört, i alla fall jag.. När jag ska sova måste ja ha knäppt tyst, tyvärr.

Charlotta

Vilka härliga fynd du har hittat. :)



Allt bra annars? :)

tarja

Fin klänning du hade köpt...