FREDAGSMYS

Jag springer runt som en galning och packar grejer till loppiset. Ska ja sälja det här ?? Eller det ?? Ångest över varje pryl..  tycker synd om mig själv just nu. 
Vilka bebiskläder ska man spara ? Vilka ska man sälja ?? Man kan ju inte spara på allt det vet man ju fast innerst inne vill man ju så gärna. Den första klänningen, skorna hon hade på sig vid första läkarbesök, strumpor man köpte när man fick det fina plusset på graviditetstestet.... ja många minnen och många gulliga saker...jag vill spara allt.
 Springer runt, bakar sockerkaka, försöker titta på Mamma Mia och svara på kommentarer... Vilken fredagskväll, myskväll..
 Nu blev visst kakan färdig Måste springa.

ps
fredagsmys med påtänd duracell kanin. Det är avkoppling det.
mannen
Gun

Sv: Hon heter Mia Törnblom. Jag har visst en bok med henne kom jag på, haha:)

thakock

sv: okei. Vad gott med sockerkaka! Har du prövat morotskaka med philladelfiost på?