HELGENS LOPPISFYND DEL.3

Så här kommer det mera fynd från helgen.

TUNIKA, CUBUS, 10 KR
TOP, BARBIE, 10 KR
CONVERSE VÄSKA 20 KR
ALLT TILL CARMEN LY



JEANS KLÄNNING, LINDEX, 10 KR
2 LINNEN, H & M , 5 KR STYCK
TRÖJA, MARWIN, 20 KR
ALLT TILL CARMEN LY



SKORNA , KAVAT, 30 KR
ANDRA SKOR 10 KR PARET



FÖR EN GÅNGS SKULL KÖPER MANNEN NÅGOT SOM ÄR HELT OK.
PIKE, FRED PERRY, 20 KR



SÖT JEANS JACKA , INDISKA, NY 30 KR
TILL MIG



elena

Ja perfekt till höst :)

Emma

Jo, ska försöka komma på vad jag ska fårga min barnmorska bara. Så jag har något att prata om när jag är där. För hon informerar mig inte om nånting alls:s De verkar som jag själv ska veta allt fårn början..

attis

Visst är det härligt med loppis. Snygga grejoe.

Kram

Erika

Sv: joo, men då blir ju tisdagar som måndagar istället :P

Anonym

Fina kläder!



Ja den är ju det, sen att svart & vitt passar till allt gör ju bara att den blir ett ännu större "måste" ha! =)



Allt bra med dig?



kram

Music Brings out The Best in You

ja de ska bli jätte kul!



va söta kläder! :)