JAG ÄR SKITSOFREEN

Men nu har jag blivit skitsofreen. Enligt den här undersökningen är jag både förälskad o arg, ung o gammal, olycklig o lycklig.... ja vad är jag då ? Jag reser ju ront i sängen hela nätterna (ja om jag får komma i sängen för mina barn) och går igenom alla de poserna i en o samma natt. Och jag som klagade att jag inte kan resa.. 
Så vem är jag då ? Det är ju lite jobbigt o inte veta vem man är. Lite skisofreen aktigt o vara olika personer samtidigt. Så goda experter säg hur min relation mår annars vet jag ju inte hur jag ska leva...
Ska jag slå ihjäl mannen när han kommer hem eller ska jag välkomna honom med en Anka ?

Gun

Vi är nog alla lite schitzo skulle jag tro...

Maria - livet i Milano ☆

haha så roliga foton!

attis

Ja hur fasen ska man veta vem man är fniss

Förvirrade Morsan

sv; ja, öronen verkar populära här också ;D

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, den där var ju rätt skoj att titta på men jag säger nog som dig att jag använder mig av flera stycken ^^

jennifer

hah roliga foton ! kul o oh veta ^^ hah sover alltid i "after a fight sleeping style"

för att jag tycker det är skönt o sova på mage + att det blir otroligt varmt, så då blire alltid så där!^^