JAG HAR BESTÄMT MIG....

Jag ska måla sovrumstaket rosa....Jag vågar !!!! tror jag...

Vem försöker jag lyra. Jag kan aldrig bestämma mig. Får väl ha den fyla furutaket kvar ett tag till då..
Anonym

vilket takär de du ska måla rosa? i vilket rum?

Har du ilder på barnens rum här i bloggen?!



Har du haft mjölbaggar? måste man ringa gubben som sanera eller räcker det att torka av!??



emma

vilket tak är de du ska måla rosa? i vilket rum?

Har du ilder på barnens rum här i bloggen?!



Har du haft mjölbaggar? måste man ringa gubben som sanera eller räcker det att torka av!??

thakock

sv:6 dl rivna morötter

4 dl socker

4 ägg

4 dl mjöl

2 dl matolja

2 tsk bikarbonat

2 tsk kanel

1 tsk vanillinsocker

2 tsk bakpulver

Glasyr:

120 gr Philadelfia ost

60 gr margarin

3 ½ dl florsocker

2 tsk vanillinsocker



där är ett recept. =)



Ja, min lilla vovve mår bättre idag iallafall. Hon har fått medecin o sådant nu. =)

Egoinas mamma

Jag tycker så absolut att du skall måla det rosa! :D