JAG KAN KNAPT TRO ....

.....att det är sant. Alla barn har somnat innan klockan tio..
Jag får nypa mig själv för att kolla om jag inte drömmer. Nu ska jag ta fram kostymerna...

vesna.blogg.se

haha vilken freaky bild ..

Mindy

Godmorgon gumman.Så skönt att de har somnat i god tid i går..skönt med mys kväll ..Ha en skön lördag..

Emma

Jag lyssnar på lite allt möjligt kanske kommer mitt barn tycka om musik när den blir äldre?:)

För de är ofta stohrej i magen när musik med dunk i kommer på skivan:)

Angelica - fyrbarnsmamman

ja men visst är de riktigt söta :)



Häftig bild det där var

Egoinas mamma

Snubben också, eller räknas han inte in där? :D



God morgon!

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha okej ;D

attis

Hej vännen och tack för de orden. Det värmer. Visst är det skönt när alla barnen sover. Ha en skön lördag.

Kram

Miss Dramaqueen

hahaha, kanon! Nu kan ni leka=)

jennifer

vilken fin blogg du har:D



KRAM