JAG SKA SLUTA FESTA TILL DET

Till maten drack vi lite för mycket av den goda. Hela kvällen har jag skrattat och skojat. Tror mannen har blivit allvarligt orolig för min mentala hälsa. Jag får sluta o dricka. Det är sista gången jag lovar. Jag ska aldrig mer dricka ALKOHOLFRI sider .

Förvirrade Morsan

nej, alkoholfri cider kan vara farlig! nästan lika farligt som cola ;)

Miiqa - jag överlevde min barndom

Tänkte bara om grannen fortsatte att vara jobbig.. Det är ju inte så kul att ha en konflikt liggande med grannarna, liksom.. Känner ju medlaren i Grannfejden, så jag skulle kunna höra efter om de behöver något fall, om du vill det.



Alkoholfri cider är absolut inget att leka med ;)

Lina

SV: Jo jag med, jag är så inställd på att det ska göra ont från början att det gör det automatiskt! :P

Stattinskan

ASG Kram på dig!