KVÄLLSUTFLYKT

I går gjorde vi en liten utflykt till korvkiosken. I bland kommer vi på och åker o äter  glass på Mc Donalds på kvällen eller åker o köper något annat gott . Det är ju så härlikt o bara åka i väg på kvällarna. Inte så mycket trafik och det känns lite lyxigare på något sätt. En gång åkte vi  klockan tolv på natten med täcke o allt till Mc o köpte glass och åkte sen hem igen och la oss igen.
OK vi är inte riktigt riktiga, men jag har ju inte påstott det heller.
 Gårdagens nyttigheter på Deiles.


 
Det där åt inte jag. NO WAY... jag åt mycket nyttigare....Som det finns nyttig mat i korvkiosken.



Jessica åt pulverbotatismos som var värmd i mikron. MUMS.. Ja, det tyckte inte Jessica heller så den blev orörd.



Vi andra hade ätit med hela ansiktet så vi fick inte inte komma med på bild.
 
Väl hemma vid åttatiden bakade jag sockerkaka(sockerberoende !!) och Jessica vaxade pappas ben med klistermärken.

 Så där var våran torsdag. Men nu är det fredag och vi har varit på Kumlamarken och sitter nu och kollar på Idol.

Förvirrade Morsan

sv; nej, fanns ett par saker att fundera lite på men det blev inget... Om jag hade haft lite mer pengar kanske ;D

Sara

Sv: haha ja de e så himla roligt:D

Anna

sv: Åh tack så mycket :D