LYXFÄLLAN ÄR TILLBAKA

I dag börjar Lyxfällan igen och Charlie o Matias är tillbaka. Jag kommer o bli fastlimmad framför TVn. Jag älskar programmet. Egentligen dåligt av mig o skratta på andra människos olycka, men vissa deltagare är ju bara för mycket. Som tjejen som spenderade 10 000 kr varje månad på o äta ute eller de som hade haft 8 barnvagnar till ett o samma barn. Och då undrar de varför de har dåligt med pengar. I bland undrar man ju hur människor tänker.
Vad tycker ni om programmet ? Vilka porogramledarna tycker ni mest om ? Kommer ni att titta på programmet ?



ELLER

thakock

inga. är inte direkt något favorit program! =)

Gun

Jag kommer att titta, men vet inte vilka programledare jag föredrar.



Sv: Tack för ditt beröm. Det är jobbigt att ha dåligt självförtroende. jag vet inget om kurser mot det men det kanske finns. Man får jobba med sig själv och varje dag intala sig att man är bra:)

Erika

jag har faktiskt aldrig sett det där programmet... :P

men det var en kille där jag bor som var med där!

Anki

Det går på ett ut tror jag, kanske herrarna, Men det är ett program som jag oxå gärna tittar på tycker att en del är hlt galna vad det gäller pengar och slöseri!



Ha de så bra

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: åh vad glad för det :D

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

jag kollade på programmet :D

Nojs

vadå vad kan man vinna om man blir veckans blogg? :P

annsan_s

Godmorgon! Röstar på nr 7

attis

Hallojsan vännen. Tittar oxå på lyxfällan. Det är ju som du säger , det går inte att hålla sej för skratt alla gånger. I går var en sån gång tycker jag. Hur fasen kan man bara skita i allt och inte ha en aning om nåt ? Nu får du ha en toppendag.

Kramis

tarja

ÄLSKAR OXÅ LYXFÄLLAN. Mathias och Charlie är bäst!!!