MANNEN LEKER TRAFIKPOLIS

Mannen min tycker INTE att han är guds gåva till kvinnan som många andra män gör. Han tycks tro att han är trafikpolis och det är mycket värre.
 När vi åker någonstans då viftar han med högerhand och ropar DET ÄR HÖÖÖÖGER REGEL HÄR !!! Som den andra bilisten skulle höra honom.
Om någon inte blinkar när de svänger ropar han: Din blinkers är trasig !!!
Om någon åker bil för sakta  säger han att pensionärer ska inte ha körkort.
Om kvinnors körning säger han precis som de flesta män att kvinnor inte kan köra bil.
Han tycks tro att andra bilförare hör honom och att han på så sätt har utbildat de. Så klart  hör de vad han ropar i sin bil när de sitter o åker flera meter borta i sina bil. Den enda som hör hans ropande är jag och barnen. Och ni undrar varför jag har inte körkort ?
Han själv är ganska bestämd o säger att han kan ju inte göra något åt att han är en av de mest PERFEKTA människor på jorder och det är bara han som KAN köra bil.
Det är ju bra att killen har bra självförtroende men man skulle kanske kunna behärska sig lite för ibland vill jag försvinna igenom bilgolvet så att de andra bilisterna inte ser mig.
Han får börja skärpa sig tycker jag annars får vi snart byta bil för alla känner snart igen våran bil  när vi kommer och håller sig undan från TRAFIKPOLISEN.

Jag tror vi får köpa den här bilen så vi är lite mera diskreta. Vad tycker ni ?



ps
Vad är problemet kära fru nu fattar jag ingeting jag klagar aldrig på mina så kallade med traffikanter. Inte har jag hört nått iallafall.Finns det någon riktig man som sett en kvinna som kan köra bil??
mannen
Emma

haha vilken ful bil XD

det är bara fint med mig, huvudvärk dom som aldrig tycks försvinna och en aning uttråkad. :)

Egoinas mamma

HAHAHA! Vad din man får genomgå! :D (Däng han en gång till! Men kanske videofilma det denna gången och läga ut det på bloggen? ;D)

jennifer

Tack så mycket kram :D

Anki

Din blogg är så rolig tycker jag!!



Kram

Miiqa - jag överlevde min barndom

Det låter som att din man och jag har något gemensamt ;)