MANNEN OCH JAG PÅ SÄNGKANTEN

Klockan är sju på morgonen och dags o väcka Carmen Ly o börja fixa barnen.Men innan dess ska vi familjeplanera.

MANNEN: Ska vi ha kaffe ?
JAG: Nej
MANNEN: Varför då då ?
JAG: Jag vill ha en bebis till.
MANNEN: Fråga mig om jag är förvånad
JAG: Är du förvånad ?
MANNEN: NEJ. Blir du nöjd när du får dina 5 barn
JAG: Det vet jag inte
MANNEN: Men det vet jag. Du blir inte nöjd innan vi måste köpa en buss från länstrafiken för att transportera alla ungar.
JAG: Men sluta. Jag vet att jag inte vill ha barn efter jag är 35.
MANNEN: Då får jag bo ihop med dig tills du blir 35 så att ingen annan kan göra dig med barn.
JAG: Vad bra att du kan ofra dig
MANNEN: Jag vet, visst är jag snäll ?

ps
ledig pyttsan längtar redan till måndag. Nu vankas marknader och en massa loppisar jiiiipiiiii-
ja troligen.................... låt det bli måndag  fooooort snääääälla
mannen