MANNEN OCH JAG PÅ SÄNGKANTEN

Ska snabbt skriva om vår morgon konversation klockan halv sju på morgonen.

JAG:Vad kostar dags kirurgi ?
MANNEN: Dags kirurgi ?????
JAG: Ja. Vad kostar det ??
MANNEN: Vad ska du operera ??
JAG: Mig själv. Vad kostar det ?
MANNEN: Det är gratis om du gör det själv på köksbordet.
JAG: Men..
MANNEN: En blindtarmskitt på Biltema kanske ?? Eller en Pelle skalpell från IKEA ??
JAG : sluta nu
MANNEN: Bara hos oss gör det själv knäskålar kitt 29,90.
JAG: Sluta nu
MANNEN: Narkosmaskinen Sture på REA nu....Vart ska du nu bloghäxan ?
JAG: Jag ska fixa macka åt mig
MANNEN: Åt mig då ??
JAG: Jag är ju en äxa och häxor fixar inga mackor åt sina män
MANNEN: Men du älskar ju mig
JAG: Vem sa det ?
MANNEN kommer o pussar mig: Jag sa ju att du älskar mig min bloghäxa.
JAG: Ja, ja, ja du får en macka
MANNEN: Kan jag erbjuda samtidigt en näsoperation med den fina kitet från RUSTA
JAG: Vill du ha en macka eller inte ?
MANNEN: Ok OK jag är snäll nu
emma

hehe ok. jag vet inte om jag ska vaccinera mig, men jag tillhör riskgrupp, eftersom jag är gravid. Sen är ju imunförsvaret inta lika bra när man är gravid heller.



I helgen får vi se vad som händer, just nu sitter jag och äter min mannargrynsgröt:)

tarja

HEHEHEHE. Vilken fin diskution!

thakock

ni e så söta så! =D

Mindy

God eftermiddag..Hoppas att allt är bra med dig denna lördag..Här är det bra,,men så höstigt väder det blev.Ha en skön helg.kram

Egoinas mamma

Vad gullig han är! :D

camilla

tjaba!

GRATTIS vännen!



Ni är lika goa mot varandra ni! :)



Han får bli komiker :)



Kram Camilla