MANNEN OCH JAG PRATAR ALLVAR

Vi är på IKEA och äter cheescake och dricker kaffe efter vårdcentralen.

JAG: Tänk om jag har fått cancer.
MANNEN: Det våre hemskt.
JAG: Stackars dig.
MANNEN: Vad menar du ?
JAG: Om jag dör vem ska då byta bajsblöjor ?
MANNEN: Men du har inte fått låv o dö.
JAG: Men tänk hur dyrt det kommer o bli för dig. Du måste betala 10 kr till Carmen Ly varje gång hon byter en bajsblöja.
MANNEN: Då kommer jag o anställa en liten 18 åring ryska istället. Då är både barnen och jag nöjda.
JAG: Vad skönt att man kommer o bli saknad.
attis

Där kom den manliga hjärnan fram. Ha det bäst.

Kram

Mindy

Mysigt med fika på Ikea.Ha en skön torsdag..

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ni har sådana härliga ironiska samtal! Kan ju inte låta bli att le, rått men hjärtligt är vad det är:.))



tack snälla för kommentaren inne hos mig också!:.))

Lotta

Vilket härligt samtal, känner igen mig litegrann i det. :)



Sv: JO men 34 dagar känns helt okej faktiskt. Det var riktigt jobbigt dom första dagarna. Men nu går det bara fint. :) Visst kan man bli sugen någon gång ibland sådär men det är bara att bita ihop. ;)



Ha en bra dag. :) Kram

Anki

Hahahahahaahaha, ja du blir nog lite saknad i allafall



Kram