MANNEN OCH JAG

Mannen och jag tar en promenad med barnen och jag är orolig att de fryser för det är ganska kallt ute.

MANNEN: De fryser inte. De är ju aldrig sjuka.
JAG: Nej det är de ju inte.
MANNEN: Jag undrar vad du matar de med ?
JAG: Det är en hemlighet.
MANNEN: Det är värre med dig. Du är alltid sjuk.
JAG: Det är jag inte alls.
MANNEN: Vart har du inte ont ? Kanske dags o lämna tillbaka  dig ?
JAG: Två års garantin är tyvär slut. Fabriks garanti kanske ?
MANNEN: Den är tyvär också slut. Du har ju bott här redan sex år min lilla båtflykting.
JAG: Stackars dig du får väl stå ut med gamla mig då.


PS.
Det får väl duga då
mannen

vesna.blogg.se

haha jaa de verkligen kul :D

Emma

hej! tack så mycket.. ja o min syster pratade om graviditets magar igår.. att hon sa att de både finns fula och fina gravid magar. Tycker du också det?

Vad ska ni hitta på idag?

kram

Charlotta

Sv: Ja det är otroligt mysigt. :) Har alltid en massa levande ljus tända på kvällarna. :)



Vad händer idag då? :)

Kram