MANNEN OCH JAG/ÄKTA KÄRLEK

Mannen och jag sitter på soffan och jag ger honom en puss.
JAG: Du luktar svett .
MANNEN: Va ????
JAG ger honom en till puss o säger: Nej, du luktar avlopp.
MANNEN: Avlopp ? Vad hyggligt.
JAG: Ja visst
MANNEN: Avlopp??? ....nu ska du få..
  .. och då börjar han killa mig och jag killar honom tillbaka o säger: Men du luktar avlopp i alla fall.Men du är mitt avlopp ÄLSKLING.Vill avloppet ha kaffe ?

jennifer

Svar; Det verkade som en bra film!

Tack så mycket =)

jennifer

Svar; Det verkade som en bra film!

Tack så mycket =)

fashionhaggan

ja kärlek gör livet värt att leva!

Emma

haha avlopp va gulligt ^^



Hej sötnos,

allt bra?

Ville bara berätta att mitt andra videoblogg inlägg finns nu uppe :) kika gärna och kommentera också vad du tycker. berätta gärna din åsikt :)



Puss