MANNEN VS SMÅBARN 2

Vissa saker är inte bara OK när man är vuxen man. Ni män kan försöka o  förklar bort er hur mycket ni än kan och leka hjälplösa men det är bara inte gullit när ni gör dessa saker.
Dessa saker är bara tillåtna för småbarn o inte er !!!! SKÄRPNING

1. FISA .Vist är det lite gullit när en liten bebis fiser och man tycker att bebisen är rolig o gullig
             Män - skärpning !  Vem försöker ni o lyra, det är inte precis dagens höjdpunkt o höra sin man fisa. Kom med något nytt ! !

2. BE O PUSSA ERA FÖTTER -ERA fötter i storlek 45 är inte lika gulliga än bebisens

3. KASTA MAT PÅ GÅLVET O LOSSAS SOM INGENTING. ÄR VI ER HEMTJÄNST?

4. SPRINGA RUNT NAKEN I TRÄDGÅRDEN . OK kanske när det är svensexa

5. GRINA NÄR MAN INTE FÅR SE PÅ SIN FAVORIT TV PROGRAM. Jag låvar att ni inte dör om ni missar en fotbollsmatch.

6. BETA SIG I NÄSAN OCH ÄTA SNORKROKAR. JAG LÅVAR VI SER.
.
7. RITA PÅ VÄGGARNA OCH KALLA DET FÖR ATT RENOVERA. DET FINNS FAKTIST HANTVÄRKARE O ANSTÄLLA.

8. SKYLLA ALLT PÅ SMÅSYSKON/ANDRA FAMILJEMEDLEMMAR. VI VET PRECIS VEM LA EN TUM MJÖLKFÖRPACKNING I KYLSKÅPET


9. KALLA SIN FRU FÖR MAMMA. VI HAR FAKIST ETT NAMN OCKSÅ

10. STÅ HJÄLPLÖST O SKRIKA ``HJÄLP``NÄR MAN HAR TAPPAT EN OSTBÅGE PÅ GÅLVET. GUD HAR FAKTIST GETT ER OCKSÅ BÅDE VÄNSTER O HÖGER HANDEN.

JAG VILL INTE HÖRA `` MEN HON`/HAN FICK GÖRA DET`` OCH HÄNVISA TILL SINA BARN FÖR DET ÄR NTE SAMMA SAK . JAG LÅVAR.DÄRFÖR KALLAS NI FÖR VUXNA OCH DE FÖR BARN. FAST I BLAND ÄR JAG YTTERST TVEKSAM ÖVER ER VUXENSTATUS.
jjessicab

Sv: Jo, visst är de fint! :)

Lite lika är ju namnen Carmen Ly, Tessy Ly och Myra-Li :P

Egoinas mamma

HAHAHA! Har din man en egen blogg så han kan försvara sig? Eller är det inte han det handlar om? HAHA! Jag hade inte blivit långvarig, men smaken är som baken! ;D

Egoinas mamma

Sv: Jag är likadan, min x-man var 18 år äldre än mig (precis som du har det) och det tog så aboslut inte sllut pga ålderskillnaden. Numera blir faran att männen jag gillar sitter på ålderdomshem.. ;D

Anonym

Så sanna ord . Vi är lika tråkiga här vad gäller internet. Vilken tur att det finns fler. Ha en bra kväll.

Kramen

biggan

hihi, ja visst är dom såna, och vi ser allt ha en bra kväll kram biggan

Nanna Nilsson

Ha,ha,hårda bud i Mellerud!

Kul blogg i du har! Härliga bilder! Ha en bra dag och en skön kväll! :)

thakock

sv:bor i skåne i orten hässleholm. Ja. vi har haft 25 grader nu i 2 dar. =)