MIN SPECIELLA DAG

I dag är min dag. Det händer ju bara en gång om året när man fyller år och då ska man få massor av presenter och man ska ha det roligt.
 I dag är det min dag och jag har fått en jätte god torta.



Vd har jag fått mera då ? Snälla barn har jag fått och det är väl den bästa gåvan.











Sen har jag fått en sjuk man som present och som har smittat ner mig så nu rinner näsan o halsen är röd. Om det är svin, fågel eller fiskinfluensa vet jag inte men något stort har jag ju fått till min 28 års dag.







GRATTIS TILL MIG !!!!!!
TACK SNÄLLA NI FÅR ALLA ERA GRATULATIONER.
Sara

Sv: hehe kanske nete så festligt men de va nog vackert iaf:D tror jag iaf=)

Erika

Sv: haha, okej men hösten kan vara riktigt pissig också...

men allt blir som man gör det till.

maria

Grattis!

haha kinesiska pojken var ett kul namn :)

biggan

härlig dag, fin tårta. snälla barn härligt. synd om influensan bara, krya på dig kram biggan

ERICAPERZZON

Tårtan såg hemskt god ut! Söta barn:)



/E

jjessicab

Grattis såhär i efterskott! :D Hoppas du hade en bra dag! :)