MUPPAR I BILEN

Vi åker bil till Marieberg och plötsligt hör jag något flåsande i baksätet. Precis som duktiga kvinnor andas när de föder barn. Jag har ju aldrig gjort det för jag är inte duktig.
Någon som andas in o ut... Jag tittar på baksätet och ser att det är Carmen Ly som flåsar. Hon föder väl inte barn ?

JAG: Vad gör du ?
CARMEN LY: Jag har ont i magen när jag andas så här..
Då drar hon in magen så att naveln nästan nuddar ryggraden.
JAG: Men andas inte så då
CARMEN LY: Hur ska jag få luft då ?
JAG: Men andas vanligt.
CARMEN LY: Jag andas ju vanligt
JAG: Nej, det gör du inte. Du drar ju in magen.
CARMEN LY: Jag har ingen mage
JAG: Och vad är det där du har som naveln sitter på ?
CARMEN LY: Det är platt mage, ingen tjock mage som pappa har.
MANNEN från framsätet: Jag tror inte att hon älskar sitt liv så mycket just nu.
CARMEN LY: Men jag kan inte andas.
MANNEN: Men slipp då.

Egoinas mamma

Hon vill tydligen INTE bli som pappa när hon blir stor! HAHAHA!

Felicia

sv: så lite så :D

maria

hahaa det var kul :)