MANNEN STÄDAR

Går o kollar vart mannen gömmer sig och hittar honom i sovrummet och vad gör han ? Han snarkar.



JAG: hm ? Var det inte så att vi skulle städa ?
MANNEN snarkar tillbaka
JAG: Skulle vi inte städa ?
MANNEN snarkar vidare
JAG: Men du sover ju eller är du barnvakt nu då ?
MANNEN har nu snarkat färdigt o vänt ryggen o sover vidare.
JAG: Då går jag o gör en chai latte åt mig och hoppas att huset städar sig själv då.
thakock

sv: twilight böckerna. Det finns 4 stycken som dom ska göra filmer på dessutom. Första boken blev film förra året...twilight. Vet inte om du sett den? Den är värd och se och böckerna är underbara att läsa.. =)

jjessicab

Sv: Jo, jag gillar inte att spendera mycket pengar på kläder åt mig själv. Då ångrar jag mig bara sen :) Mycket bättre att hitta på loppisar eller få gamla kläder av syster/kompisar/kusiner :)

emma

ja, det är verkliugen söta figurer.:)

Vad har ni gjort i helgen?

kram

Anki

Hahahahhha, men han är väl säkert barnvakt,hahahhahaha Gulligt i allafall



Kram

jennifer

Svar; Ja skräckfilmer är hur bra som helst :D

emma härnqvist/perfektion

fattar inte vad det är för fel på era grannar.. de är ju helt absurt.



med mig är det bra iallafall..

emma härnqvist/perfektion

bra att höra att du tycker att det är kul att jag är tillbaka iallafall :)

Rebecca Utan Räkor

Helt rätt! Städade det sig själv då`? Eller?

Egoinas mamma

Ge han en lusing från mig! HAHAHA!!

Emma

Hej vännen, jag vet att det är några dagar sedan du skrev din kommentar till mig men jag har haft det så fullt upp så jag har nästan inte hunnit driva bloggen dom senaste dagarna. Jag har hunnit slänga in nått enstaka inlägg lite då och då men inte svarat på kommentarer. Men men, nu ska det bli ändring på det. allt bra med dig ? Hoppas det :)



Puss