STACKARS CARMEN LY

Vi åt pannkakor till frukost. Jag satt efter maten på soffan o ammade Tessy. plötslikt kommer Carmen Ly grinandes och pekar på sin mage.

CARMEN LY: Jag har fått ölmage.
JAG: ?????????????????????
CARMEN LY: Jag ser ut som pappa.
JAG: Så illa är det väl inte.
CARMEN LY: Jag har en fuuuuul ölmage.
JAG: Nej, du har en jätte fin ölmage. Mycket finare än pappas.
CARMEN LY: Jag kan knapt andas nu. Allt är ditt fel.
JAG: ??????????????
CARMEN LY. Du tvingade mig o äta så många pannkakor.
JAG: ????????????????
CARMEN LY: Du vet att jag älskar pannkakor och jag måste äta upp alla och nu har jag pappas ölmage.
JAG: Nej, det har du inte. Pappa har ju sitt kvar. Du har din alldeles egen ölmage. 
 
TAKAI

svar;

har lagt till dig nu :>

Egoinas mamma

Vilken elak mamma du är, tvinga i barnen pannkakor på det viset! (Skicka de till mig istället!!) :D

jennifer

Svar;Vad roligt =) Hart vart på en bil grej idag sen imorgon vet jag inte :)

jennifer

haha men söt unge, hur gammal är den?

Miiqa - jag överlevde min barndom

Stackars liten! Men det var ju ingen ölmage, det var ju en pannkaksmage ;)