STOLOMANI

Jag är inte bara sockerberoende jag lider också av stolomani. Jag har trabbats av stol beroende. Vilken loppis jag än går köper jag en stol.Jag vet inte vad  jag ska alla dessa stolar till, men jag kan inte hjälpa det. Ser jag en stol då följer den mig hem. MANNEN, han lider  och bär hem dessa stolar som oftast hamnar på altan, men jag har faktist hittat några de senaste månaderna som jag har hittat användning för.
 Ni minns väl den som jag målade turkos ? Nu har jag köpt en likadan som jag ska måla rosa.
 BLOCKET 150 KR, IKEAS STOL


LOPPIS ,, 20 KR



EN ANNORLUNDA BARNSTOL SOM SKA FIXAS,LOPPIS  5 KR


50 TALS STOL, AUKTION 20 KR


SKOLSTOLAR, AUKTION 10 KR FÖR 5 STYCKEN





Tror ni att det finns någonstans en avgiftnings klinik för min stolmissmruk ?? Jag måste skaffa hjälp annars kastar mannen ut mig snart med  alla dessa stolar.



ps
Hon har fler missbruk.tex kläder,skor,dvdfilmer,trälådor,mmmm
mannen
sandra

Jo de tycker jag också! :D

thakock

sv:ja, det är bra att barnen lär sig respektera pengar.

=)



Helt vanlig curry krydda. Finns bland kryddhyllorna. Vet inte riktigt vem som har det. =) Haha, ja currysås är god!

tarja

Jag har ett kollegieblockberoende på hösten...

Egoinas mamma

Jag förstår dig! Men tänk dig om du har ett jättestort grovt köksbord och sen har du typ 8-12 olika stolar runt om, alla målande i olikia färger och en mysig jätte-trasmatta under.. Inuti mitt huvud funkar det i varje fall! :D



Sv: Jag har (tyvärr) inte sett feministporren.. :D

biggan

hihi, ja men du har ju rätt missbruk, billigt och så roligt att måla om fixa och dona.

svar, ja inte klokt barn måste ju lära sig, kramar biggan

vesna

härligt :) fint tack .. vad gör du då?

anna

haha, det är ett bra missbruk, jag själv har hela loppismissbruket, jag bär hem allt!

annsan_s

Tackar! Då ska jag lägga till dig..

Anki

Ja, nu har jag lagt till dej oxå



Natti Natti

tesz

Sv: okej :)



haha gillar du stolar? :p

fredrica

hhaha, tackartackar!

DELILAH

finfina :)