Gun

Man kommer visserligen långt på kärlek, men mat är ganskla bra det också.

jjessicab

Hoppas ni hittar någonting gott på affären, jag är ganska bra på de. Hehe. Ha en bra kväll :)

Egoinas mamma

Jag har levt på mat och ingen kärlek ett tag, behöver gå ner några kilon så utifrån min egen livs-situation rekommenderar jag att leva på kärleken! :D



Sv: Men vad jobbigt! Säg till om jag skall sluta kommentera!! :D (Ursäkta att jag skojar till det, min humor är lite så..) Men faktisk, du skall veta att jag ALDRIG kommer att tycka illa om ifall du inte återkommer till min blogg (men jag är väldigt glad om du gör det) och när det gäller att svara på kommentarer får du gärna göra det ett dygn efteråt. Många går ju bara in på bloggen en halvtimme om dagen!!

Lotta

Jamen vaddå? Ni har ju gurka, och Keso ser det ut som.......skojar bara. Gonatt!

tarja

Kanske dags att åka och handla. Vårat kylskåp såg nästan likadant ut tidigare i veckan. Blir inte att man handlar så mkt när damen inte är hemma.