VÅRAN TISDAG

I går var det vanlig hemmadag tills mannen kom hem vid fyratiden och vi åkte till Marieberg för att handla mat på COOP.
 Det  blev en middag i restaurangen BELLINI.

TESSY FICK LÅNA JESSICAS KANIN TILLS HON ÅT.











 Efter maten tog vi en snabbrunda i Marieberg. Gick ju förbi LIFE och såg de stora nallarna.Mannen tyckte att det var en bra idee o köpa en så Jessica blev en lycklig ägare av en jätte nalle. 
Hon ville ju bära den själv. Ingen fick ens röra nallen. Jag är förvånad att hon orkade o bära den så långt.






NÄR VI HANDLADE PÅ COOP VILLE HON HA DEN IN I KUNDVAGNEN



JA DÄR UNDER FINNS HON.



JAG ÄR JU SÅ REA SKADAD SÅ JAG KÖPER TILL O MED MAT PÅ REA.
PUMPABRÖD MIX FÖR 5 KR OCH KAFFE BÖNOR FÖR 10 KR OCH MASSA ANNAT SOM VAR EXTRA PRIS PÅ.



Väl hemma började jag klippa gräs. Vad ska annars en kvinna göra klockan sju på en tisdagkväll ?
Efter gräsklippningen dränkte jag sorgen i varma bullar och somnade medans jag tittade på Hells Kitchen.
 Dagens avslöjande hade gjort mig helt utmattad...




Mindy

Med min rygg går det fram & tillbax..små jobbigt.men skönt att inte tänka på jobbet..Söta bilder du delar med dig på dina söta barn :) kram

Mindy

Jodå har varit sjukskriven en vecka exakt så det är skönt att bara slappa & rå om mig ...

Mindy

Ja vi får allt hoppas att försäkrings kassan är villiga att betala ut min 4 veckor innan min havanskaps lediga tid börjar..mitt jobba står för de 2 första veckorna..så man får allt se..om inte så får det gå bra ändå..vad ska man göra..har man ont & jätte tungt jobb & foglossning somkan sätta gång värkerna allt för tidigt så finns det inget val än stanna hemma & göra som läkaran säger..så jag tror inte att det blir några problem..kram