VEM VILL BLI VECKANS BLOGG ?

EN SISTA VECKANS BLOGG FÖR ETT TAG. TAR EN LITEN PAUS MED DET EFTER DEN HÄR VECKAN.
SÅ TA NU CHANSEN OCH VA MED SÅ ATT VI SMÅBLOGGARE KAN UPPTÄCKA VARANDRA.
REGLERNA SAMMA SOM VANLIGT. ANMÄL DIG HÄR I KOMMENTARERNA I DETA INLÄGG.
ANMÄLNING TILLS TORSDAG KLOCKAN 18.00

_______________________
Det är några som har frågat om jag vill följa de om de följe mig. Så klart gör jag det. Mera roligt det finns o läsa det roligare man har ju. Och jag är övertygad att det finns något o läsa i varje blogg.
Så jag är absolut inte emot sånt reklam. Hur ska man annars upptäcka nya bloggar.
V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: precis! Jag vinner ALDRIG på lotter :| blir bara fattigare eftersom jag köper om ihop om att vinna, men nej då..

biggan

någon skvallrade, grattis på din dag i dag kram biggan

Lise-Lotte

Jag har ibland svårt att hinna med att läsa alla bloggar jag prenumerar på...

Natta

Skulle va kul att bli veckans blogg:)

Cheapo

Okejrå, klart att jag kan anmäla mig till veckans blogg ;D

Nojs

kan jag väl

carrolina

jag vill bli veckans blogg!! =D =D

sandra

jag är gärna med i ''tävlingen'' om att bli veckans blogg :D

JULIA

JAG VILL BLI VECKANS BLOGG !! :D

Elin

Då anmäler jag mig nu också. Första gången för mig att vara med på sånt här, så hoppas att jag vinner! ;)

Alexandra

jag vill vara med:D

Jonna

Jag är med :D

Sara

Det är ju vi småbloggar som håller de stora bloggarna uppe! ;) typ... Jag är med!!

daliiaa

hejsan, jag skulle vilja bli veckans blogg :)

johanna

jag vill bli veckans blogg! :D:D

eeln

eelin

jag vill bli veckans blogg :)

viktoria

Jag anmäler mig! :)

matilda

matilda

ojdå råkade kommentera men inte skriva nått :)



JAG VILL ;OO :D:D:D

caroline

veckans blogg. Kan det bli jag kanske?

bella

jag e me :)))

♥ Hannakorven

Jag vill gärna bli veckans blogg! :)

Volumepill blog

ocmuumjwfujwjmmbwjmmflvmmb/cmphh/tf, Volumepills uk, prixFTr, [url=http://volumepillstreatment.com/]Blood pressure and prosolution volume pills[/url], ppYqarW, http://volumepillstreatment.com/ VolumePills, ZFOXcah.