Mathilda

Okeej. låter inte alls för skoj! :( kraam

HANNA

sv: jag hoppas det! tack :)

Anonym

Haha missade du att det var Tomas du gifte dig med när du trodde du skulle slippa sånt????

Veronica

Agnes<333

Sv: Tack så mycket:)

Benita Fransén

sv: som tur klarade jag den jobbiga dagen i skolan :)

Em

hahaha! Tornet i Piza lutar också, och det är många som reser dit för att se. Kanske du får massor med gäster nu, en turistattraktion "den lutande hyllan hos Kadri". Eller det kanske de missförstår, "lutande hylla" kan de kanske tro är något annat. :D

EMELIE♥

sv; den är bra!

Diana

sv; hehe okej =) vad tyckte du om den?=)

sophia

SVAR: tack så mycket! :)

Thakock

Hahah, det lutar ju inte lite heller ;D



sv: Tackar! =D

tessa

hahaha, huvudsaken e att man försöker iaf :P

cecilia

äsch! har du fått ihop den så kan du säkert räta ut den också :)

Amanda - Annasdotter

Yes, muffins brukar bli bra på kort;)

Ama de casa

Jag tror att det bara blev lite fel perspektiv när du tog kortet. Den är säkerligen alldeles spikrak ;-)

Nathalie

Hahaha :D Kul

Dikk Bluball

Vad är det du gift dig med?

Latte Liten

modern konst kallas det visst....

- Alexandra!

sv: Tack så mycket! :)

ann-lo :)

svar: hihi ja :) allt bra med dig idag då ? kram ann-lo :)

MyzaaN - Princess Pink

tackar :D

till veronica

sv. hahah jag får skylla på gravidhårmonerna för jag var höggravid när vi gifte oss.

Ellis

HAHA lutar LITE?

Josefine- mamma till Olivia

Lutar och lutar, huvusaken är väl ändå att den står :P