sandra

ja för en gångs skull :)

carro

haha...

jaa, men nu har jag köpt ett nytt ;)

Thakock

'haha, så elak du e ;D

annsan_s

Hahahahahaha..



Ha en trevlig valborg! Kramen

Em

Hahaha! Jasså, han är bög!

Sv: Ja, många antar rakt av att man tar en medicin av en speciell orsak, men de kan har olika verksamhetsområden. Särskilt hormon-piller så som p-piller är. (Jag hade tyckt det var så mysigt om du blev gravid och så kunde vi få följa dig hela vägen. Men jag förstår också om du inte vågar önska och hoppas och hoppas du inte tar illa upp att jag säger så.)

Em

Sv: Vad gullig du är. Jag kollade på eftersnacket i eftermiddag och jag håller med dig, det var mer avslappnat. Och hon är snäll.. ;)

Em

Sv: Detta låter säkert helt sjukt för dig och de allra, allra flesta som kämpar för att synas i blogg-världen. Men faktum är att jag vill inte att min blogg blir större. Jag älskar att blogga just nu, jag hinner precis med det jag vill, eller jag vill egentligen hinna med lite till, men det är okej nu. Blir min blogg större får jag inte samma tid att gå på återbesök, eller så som jag har gjort ikväll, sitta och nästan chatta. Och att blir stor-bloggare skulle jag inte orka med. Egoinas mobil ringer och piper hela tiden. Hon får runt hundra mail varje dag och alla drar och sliter i henne. På stan kan det ta en halvtimme att röra sig hundra meter pga alla som säger Hej! och vill hälsa på henne och prata. Stannar hon inte blir det "Vad arrogant Egoina är!". Så vill inte jag ha det. När jag var tjugo hade jag nog tyckt det var jätteroligt, men inte nu. Men det är klart att jag tyckte det var gulligt av henne att nämna mig, det tar jag som ett tecken på att hon tänker på mig "så där" också. ;)

Thakock

sv: Ja, alla firar valborg verkar det som....! Tradigt.. =P

Gun

Hahaha, börjar du misstänka nåt eller.;D

Anonym

Tack så mycket!:D Din också!



Pleaase hjälp mig att bli veckans blogg här:

http://ashopaholicslife.blogg.se/2010/april/finalisterna-ar-uttagna.html#comment

Vore kul om du ville hjälpa till:)



Ha en fin valborg! Kram<3

Stefanie

Så bra!