MANNENS FOTVÅRD

Mannen läste en artikel i aftonbladet och hotade byta ut mig mot en Thailändska. Så jag blev rädd o låvade bjuda till o bli snäll.
JAG LÅVADE O VÅRDA HANS FÖTTER. SÅ DE FICK BADA....



... OCH FÅ VÅRD..




...OCH EN PUSS..



...OCH DEKORERAS..





NÄR JAG VAR FÄRDIG FRÅGADE MANNEN NÄR JAG SKULLE TA BORT FÄRGEN. VAD DÅ ? DET DÄR ÄR JU PERMANENT...JAG TROR HAN FÅR NOG VARA VÄLDIGT SNÄLL OM HAN VILL BLI AV MED DET. SKA NOG VÄNTA EN VECKA ELLER TVÅ..
Snart pappa.

Fotbad är något som jag ej skulle klaga på just nu. Imorgon blir det betydligt bättre update för bloggen. Det har ju varit påsk och vi bestämde att umgås med varandra och ta bloggen lite vid sidan om. Hoppas du har haft en kanon bra påsk!

Ellis

HAHAHA alltså ni två är för söta ihop!! Haha

Diana

Du måste vara helt otrolig i antingen sängen eller köket som får din gubbe att gå med på sånt!

Tobbe

Hejsan allt bra? :)

Kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar! :D

Kram Tobbe :)

Anki

Hahahahahahahahaha, ni är för roliga ni



Kraaaaaaaaaaaaaam

Josefine- mamma till Olivia

hehe snyggt :)

cecilia

hahahaha det där tyckte jag var assnyggt :D