STÄDA FÖR 14 MILJONER ?

Läste att kyrkan Victoria o Daniel ska gifta sig ska städas för 14 MILJONER KRONOR. Ja ni läste rätt. Hella 14 mille. För min del kan hon vara ogift eller gifta sig i Las Vegas med sin Daniel. Men jag undrar ju om dessa dammtrasor som använd är gjorda av guld eller om det är Zlatan som ska städa denna kyrka och därför är arbetskraften så stor. Eller är kyrkan så fulla av alla miljögifter så självaste antisimmex behöver komma o sanera den ? 
 Så klart undrar jag ju hur smutsig denna kyrka måste vara för att den ska totalsaneras. Stackars vanliga dödliga som besöker kyrkan på vanliga dagar. Men det dyger då inte för de kungliga.
 Men jag måste ju erkänna att jag är lite avundjuk på firman som har fått denna städjobb. Jag kunde ha  gjort det för halva priset. Jag hade betalat några tusenlappar för Bengt med gänget som står utanför systembolaget.  Jag menar några flaskor med vanish som ska ju ta bort alla fläckar och en H 2 O från TV shop som ska ta bort magiskt all smuts från måde golv o luft måste det ju gå snabbt o städa kyrkan. Sen skulle jag ha rest till Thailand.
  Som skattebetalare måste man ju bli lite irriterad. Inte är jag intresserad av detta bröllop, inte har jag köpt deras porslin eller chokladask.Vart ska jag ta nytta av alla dessa miljoner som kastas bort på detta bröllop. 
 Och vet ni vad den värsta är  ? Inte fan blev jag bjuden heller.
sofie

vad bra :)

simone

Men guuud, bröllopet i sig kostar ju fan, men städningen? :O

emelie

tack så mycket!

Okej, hoppas iallafall ni får en super mysig kväll utan planer :D kram

Madde

åh tack så mycket:) hoppas du får en trevlig kväll du med :)

Thakock

Hahha, så sant så! Varför slösa våra pengar på detta!

Jasmine

Svar: Tack! Jag får se hur min Valborg blir. Kanske åker jag ner på stan, eller så blir det en mysig kväll hemma.



Jag hoppas i alla fall att du får en trevlig kväll, hur du än firar sista dagen i april. :)

Kram

Diana

De sitter där med små målarpenslar och dammar och använder någo form av gegga för att få rent där... Icke att jag hade städat där, hade fått dåndimpen. :)

baby rozi

tackar :)

Å S A

14 mille!!? är ju helt sjukt ju!



Känner mig halvless på att dom lever lyx med våra skattepengar...Det är väl ingen som kommer se om dom städat för 14 mille eller 1 mille.. eller kanske bara för 20 tusen...herre gud!

Hanna ♥

gud vad mycket pengar :S

Gun

Det är helt sjukt vad det får kosta för ett bröllop. I och för sig behövde kyrkan ändå göras iordning för att bevaras på bästa sätt, så det hade kanske gjorts ändå, fast inte precis nu.

Josefine- mamma till Olivia

Oj det var inte en liten summa...