11:E AUGUSTI

Hej på er. I går hade vi så fullt upp så jag han inte med bloggen alls, men så blir det i bland. Ni överlevde nog. Vi har vår lossas son här i några dagar så vi umgås med honom. Han o mannen var o tittade på speedway i går kväll medans jag och kompisen Jennie fixade saker till söndagens loppis. Nu är det bara 9-10 familjen som ska vara med. Det var många fler i början, men de hoppade av i sista stund. Några för att de fick ändrade planer och några för att ingen annan ska sälja i deras gata, vad det nu ska spela för råll vet jag ej. Hur som helst har vi fixat kartor, satt upp några lappar och fixat annons i tidningen för 3 dagar. Vi får hoppas att det kommer folk så att vi blir av med några saker i alla fall. Carmen Ly vill baka bullar o sockerkaka o sälja de så vi får se om vi hinner med det. 
 Vi har fullt upp på dagarna med barnen och de är busigare än nånsin. Jessica springer runt från klockan sex på morgonen  till elva på kvällen och då somnar hon så snart hon sätter sig ner på soffan. Och vilka sovställningar hon har. Jag hade fått nackspärr länge sedan.



 Nu blir det kaffe och sen ska jag fixa lite här innan mannen kommer hem från jobbet.
I kväll ska Carmen Ly åka till en kort läger så vi ska köra henne dit vid fyra tiden. Kommer o sakna henne trots att et är bara två dagar.


Thakock

Du kan kanske skicka alla 3 barnen dit till lägret...så får du lite lugn och ro! ;)

tarja

Jösses vilken sovställning! Det kan inte vara skönt.



SV: Du får väl hänga med mig till Gekås någon gång ;)

Thakock

sv: ja gör det! Jag är ändå ledig tills söndag ;D

cecilia

hahahaha barn är fantastiska på att somna hur som helst. fattar inte hur det kan vara vilsamt!?