13:E AUGUSTI

I dag är det..




Undrar vad som kommer o hända i dag ? Jag kommer o bli överkörd med bil ? Hus taket kommer rasa in ? Mannen kommer sluta fisa ? Nej, det kommer aldrig o hända. ALDRIG. Troligen kommer det inte hända ett dugg i dag. Det kommer o bli en helt vanlig dag med fredagsmys, men för säkerhets skull ska jag inte köpa några karameller. OK kanske bara för mannen.

PS
jag är ledig idag så hon anar inte vad jag kan ställa till med. den13 då kan jag skylla alla mina ider på det, jag har otur när jag tänker
mannen
tarja

Jag hade ens reflekterat av att det var fredagen den trettonde idag...

Emelie

Nu är jag äntligen tillbaka efter en hel sommars uppehåll. Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket. Vi börjar om nytt, då jag påbörjar en ny fas här i livet. Dock kommer innehållet vara detsamma, om inte tillochmed lite bättre. Hoppas ni följer med mig till min nya blogg. PUSSSS!