16:E AUGUSTI

Första skoldagen i dag. Även om det  inte är jag som ska sätta mig i skolbänken är det lika nervöst för det. Fast jag tycker att jag har blivit mycket bättre sedan förra året. Förra året hade vi så mycket problemer med skolan, men nu när allt går så bra känns det nästan för bra o vara sann. Men sann är det. Tro mig, jag har nypt tills armen var blå och det verkar inte vara någon dröm

Carmen Ly förra året när hon började tvåan.



 Nu är hon stor tjej o börjar trean. Vad tiden går fort. När jag log där med min nyfödda bebis på magen i maj 9 år sedan kunde jag knappast tro att tiden skulle gå förbi så snabbt och ännu mindre kunde jag drömma att vårt liv skulle spelas ut i Sverige.
 På tanke om bebisar måste jag berätta  att i dag fyller vår kompisens barnbarn EMELIE 1 ÅR. STORT GRATTIS till henne. Födelsedagsbarnets underbara leende kan man se i hennes mammas blogg HÄR

 Men nu måste jag pumpa mig ful med kaffe. Det har varit en tuff morgon med tårar. Fast glädjetårar. Berättar senare.
 
Anniepie

Åhh vilket söt liten skoltjej! :) Oj, det låter härlig med glädjetårar!:) ha en bra dag. Kram!

cecilia

Så fin hon är! Skönt att höra att hon har det bra i skolan också!

Thakock

Börjar ni redan skolan? Här nere börjar dom inte fråns nästa vecka. =)