17:E AUGUSTI

Morgon till alla sömtryter. Vi har varit vakna länge dock. Carmen Ly sitter redan i skolan och är säkert dödstrött för det blev lite sent i går men det var så värt det.. Vi blev nämligen hastigt bjudna på kalas i går. Och hur kan man säga nej när världens gulligaste(efter mina barn så klart) flicka fyller ett år. Vilket stort leende denna födelsedagsbarn hade. Oslagbart.
 Som sagt blev det lite hastigt så mannen kom hem vid halv fem med nya köksön, jag hade snabbt slagit ihop en rulltårta med saker jag hade hemma vilket inte blev så lyckad för jag fick flytta om den tre gånger för den fick inte plats på tallriken vilket resulterade så klart att rulltårtan gick isär i mitten. Vilken tyr att jag lyckades täcka det med lite creme feche o strössel . Sen fick jag gräva i presentskåpet o leta efter en någorlunda passande present för vi han ju inte till leksaksaffären.




 Men hur som helst kom vi fram  i tid tack vare skylten som visade oss till ``stora`` skogaholms centrum.



Och trevligt hade vi. Massa gott fick vi äta och barnen fick leka loss. Vi han hem vid nio tiden och då började jag baka räkpaj. Vi såg på dr. house  och somnade så gott.
 
 I dag ska vi kanske till en husrensing i Sköllersta. De säljer ut allt o flyttar till Nepal. Tänk o vara så modig o sälja allt man äger o har o flytta till ett annat land. Ok till att flytta till ett annat land var man inte känner någon. Det har jag med gjort, men att sälja allt man äger o har innan man flyttar.. aldrig.. Jag släpade med allt och sen sålde det här.. Vad ska jag säga. Jag är lite korkad.

cecilia

låter som en fantastiskt härlig kväll!

Ama de casa

Hahaha! Lite småkorkat var det allt :-)

Vi tog med allt som rymdes i bilen. Resten gav vi bort eller slängde. Förutom huset, det sålde vi. Kändes dumt att ge bort eller slänga det ;-)