24: E AUGUSTI

Morgon till er. Jag vet att ni väntar på fortsättningen, men jag kan inte skriva just nu. Båda mina händer skakar som tusan. Jag är så i helsike nervös. Jag ska nämligen till tandläkaren. Jag hatar namnet tandläkare, jag hatar vad tandläkarna gör och speciellt mycket hatar jag gå till tandläkare, ligga där i tandläkarstolen och höra hur mitt hjärta knackar och skriker rätt ut: SLÄPP UT MIG !!!
 Men medans ni väntar på en fortsättning kan ni ju göra lite nytta. Till exempel komma hit o tvätta mina fönster.

Thakock

Inte kul med tandis =/

cecilia

hahaha mina egna fönster har jag inte tvättat på två år så sorry, det blir nog inget med det :)

men lycka till hos tandläkare, kom ihåg att andas och försöka tänka dig in i en annan situation och verkligen leva dig in där istället för i stolen. det brukar hjälpa för mig iaf. lycka till!

Daniel

Ush lider mej dej! Men det ska gå bra. unna dej nåt skoj efteråt!!!

Anonym

Jag tycker det är jobbigast att gå till kassan och betala efter tandläkarbesöket, det är ju då man behöver bedövningen ! Jag putsade mina köksfönster idag, så nu har jag bara dom andra rummen kvar! Men det räcker med mina egna. Du får väl sysselsätta din mamma med fönsterputsning? Nån nytta ska hon väl göra hihi.

Veronica

caroline

Gullig blogg :)

Johanna

Ja tandläkare är inget kul alls! jag ogillar dem SKARPT! hoppas det går bra för dig då :)

Pernilla

Jaaa usch för tandläkare, ska dit i september och laga en tand....vill inte dit kan jag säga :(

Hur gick det för dig??

till veronica

sv. Hon kommer i dag så jag ska nog plåga henne med det