26:E AUGUSTI

Minns ni min nya o jätte fina vita tand jag fick härom dagen? Glöm det. Den är redan trasig. Satt o matade Tessy i morse och plötsligt ramlade en bit av. Jag åt inte ens. Bara satt där o tänkte på min drömm. Men det var kanske drömmen som skrämde bort tanden. Jag har haft världens konstigaste drömm näligen. Jag hade tydligen mördat o styckat mannens ex o lagt henne in i min nattukdbord. Jag har inte ens en nattuksbord. Sen var tydligen mannens ex klonad sig så jag fick mörda en till o stycka henne som kyckling. Ni vet vingar i en låda, bena i en och file i en. Och sen hade jag lagt hennes huvud på hyllan så varje gång vi öppnade kylskåpet så tjatade hon på mig. Inte ens döden kunde tysta kärringen.
 Nu undrar jag vad denna dröm betyder ? Eller har jag kanske blivit totalt galen nu.
cecilia

hahahaha mitt tips är att INTE gå till en drömtydare, du vill nog inte veta ;)

Thakock

Jag chansar på lite smått galen ;)

Ama de casa

Eeeehh... Nu blev jag lite smånervös här och tassar försiktigt ut igen ;-)