2:A AUGUSTI

Måndag i dag och mannen är tillbaka var han ska, på jobbet. En veckas ledighet är mer han klarar av. Sista två dagarna gick han bakom mig och frågade vad jag gör var femte minut.
 Men nu är han på jobbet och det betyder att jag kan ligga på soffan o äta praliner hela dagarna.
 I går var vi på en loppis i Kumla som hade absolut ingenting o ha. Sen åkte vi till en auktion, men det började spöregna så vi åkte till Marieberg i stället. Det var för övrigt smart av mig o ha vita skor på mig i blöt gräshög på auktionsgården...



Resten av dagen fixade jag med PROJEKT NY KÖK och försökte o läsa bloggar. Han o läsa en.
Till middag blev det sallad med räkpaj och efter middagen levde vi ett spännande liv med barnen som inte vill sova.





Nu ska jag i alla fall dricka kaffe och se på JIM.

tarja

Ja. Men du uppdaterad iaf! Det är helt underbart när man går runt och är rastlös :)

Paradiset på jorden är GeKås i Ullared!!! Finns massa smått och gott där!