LOPPIS FYND

Delar med mig av några loppisfynd i dag så det blir några inlägg om de så småningom i dag.

TUNIKA TILL JESSICA, H & M, 5 KR. Hon var så söt i den med leggings.



TRÖJA TILL CARMEN LY, H & M, 10 KR. Har blivit mycket avnänd redan, hennes nya favorit.



MJUKISBYXOR TILL CARMEN LY, LINDEX, 10 KR



SVART KOFTA, H & M , 10 KR



MYCKET FIN SKJORTA MED PÅSYDD VÄST, TROR DEN VAR FRÅN KAPPAHL, 10 KR



2 SKÅLAR, THOMSON OCH EN LITEN LÖV FAT, 5 KR STYCK



5 SMÅ GULLIGA TALLRIKAR, HEREFORDSHIRE, 5 KR STYCK. JAG SAMLAR PÅ DENNA SERIE OCH HAR FYNDAT BÅDE TALLRIKAR O SKÅLAR FÖR MYCKET BILLIG PENG PÅ OLIKA LOPPISAR OCH TRADERA.



Resten får ni se sen..



cecilia

du är verkligen grym på att fynda!! :)

sv: jo jag skulle ju det.. men ärligt, vem kan motstå de ögonen? hon är ju så go! :)

bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Anonym

allltbra?:D