NYA SHABBY CHIC TALLRIKAR

Har fyndat jätte billiga tallrikar på LÅGPRISMAGASINET. De påminner lite RICE tallrikar som är så klart svindyra och inget jag kan köpa 30 av. Tallrikarna  är gammelrosa med lite sliten kant och unerbar mönster.
Mindre tallrikar kostar 10 kr och är 21 cm i diameter och större 15 kr och är 27 cm diameter. Jag har även likadana mycket större tallrikar som jag fyndade på NORDISKA ett år sedan för 10 kr styck så nu är det bara skålar som saknas så har jag en jätte fin set för billig peng.
 
Kanelbullarna kom tyvär inte med tallrikarna, de fick man köpa till. Det borde vara en lag att alla tallrikar kommer med godsakerna...







Linda

Snygga! Jag hade två liknande innan jag flyttade. Nu har jag bara en och har ingen aning om var den andra tagit vägen...

cecilia

det lagförslaget skriver jag under vilken dag som!! :D